Selasa, 24 Agustus 2010

satu waktu - sarah aisyah naudy

tadi tuh kita nanyi, liriknya gini

a, a, a, a, a, a, a, a
aku tambah kamu
aku beritau kamu satu waktu
aku tambah kamu
aku beritau kamu satu waktu
aku tambah kamu
aku bertau kamu satu waktuuuuuuu
satu waktuu

saat aku melihatmu hatiku knock knock
sekarang perutku ngga stop stop
nanananannanananannananananna
nanananannanananannananananna

duniamu duniaku
berantemku berantemmuuuu
nanananana
dan hatimu nanananaa

gitu2 laaah dari lagu justin bieber wakakakakakk nih lirik sebenernya-_-

Me plus you, I'ma tell you one time
Me plus you, I'ma tell you one time
Me plus you, I'ma tell you one time
One time, one time

When I met you girl my heart went knock knock
Now them butterflies in my stomach won't stop stop
And even though it's a struggle love is all we got
And we gon' keep keep climbing to the mountain top

Your world is my world
And my fight is your fight
My breath is your breath
And your heart

Tidak ada komentar:

Posting Komentar

one day, you will realize how much i was there for you when i'm gone.